2021. szeptember 14., kedd

Szolgálati közlemény

Kedves követőim a Twitteren!

Ma ismét fel lett függesztve a fiókom, ezzel kapcsolatban a következőkről tájékoztatlak benneteket. Bejelentkezéskor rövid idő alatt immár másodszor a szokásostól eltérő felületre kerülök, ahol különböző feladatokat kell megoldanom, hogy kiderüljön nem vagyok robot. Azt gondolom azért, mert a telefonhoz hasonlóan elvi okból nincs személyes internetem sem, ezért különböző helyekről és gépekről vendég üzemmódban lépek ki-be, és ezt újabban gyanúsnak tartja az automata ellenőrző rendszer. Az egész eljárás a telefonszám megadásával zárul, ami nekem nincs, ezért akárcsak a vakcinaregisztrációnál nem tudok továbblépni, a fiók pedig abban a pillanatban felfüggesztésre kerül. Ezután űrlapon kell kérelmeznem a fiók feloldását. Erre válaszul kapok egy automatikus elítélő határozatot, ami ellen fellebbezést kell benyújtanom. Ennek az elbírálása után elnézést kérnek és feloldják a fiókom. Ha tehát a jövőben hasonlóan fel lennék függesztve, tudjátok miről van szó. Ám abban nem vagyok biztos, hogy én ezt a procedúrát havonta végig akarom járni, ha ez rendszeres lesz inkább felhagyok a Twitterezéssel.