2021. augusztus 13., péntek

Kizártak a Twitterről


Az embert az elvei teszik azzá, ami. Aszerint él, és ha kell meghal értük.

A mai napon a Twitterre való belépéskor adat ellenőrzést végeztek, aminek a végén telefonszámot kértek arra hivatkozva, hogy szokatlan tevékenységet észleltek, megakarnak győződni, hogy valóban én vagyok-e? Mivel nekem soha nem volt telefonom, így nem tudtam bejutni a fiókomba, gyakorlatilag ki lettem zárva. Ezután megnéztem a fiókom belépés nélkül, ahol az fogadott, hogy "Ez a fiók ideiglenesen le van tiltva. Azért látod ezt a figyelmeztetést, mert szokatlan tevékenységet észleltünk ebben a felhasználói fiókban. Biztosan megszeretnéd nézni?" Rákattintottam az "Igen, megnézem a profilt" gombra, ahol azt láttam, hogy a @kelt felhasználói fiók és én köztem @kulturtortenet fiók közötti beszélgetésben két, egy órával korábban írt válaszom nem érhető el. Ezekben az szerepelt, hogy a kötelező oltás mellet vagyok, de elutasítom a védettségi igazolvánnyal való zsarolást, ez elvi kérdés nálam, amihez tartanom kell magam.

Itt szeretném jelezni, hogy ezek után nem is akarok a Twitteren jelen lenni, hiszen az elvi kérdés lelkiismereti kérdés. Sajnálom, mert nyolc év alatt sok kedves ismerősre és egy mély barátságra tettem szert. Őket mostantól nem tudom elérni, különösen a barát elvesztése tölt el nagyon nagy fájdalommal.