2018. január 8., hétfő

Megéreztem és kivéreztem

Jobban éget mint hittem volna
Jobban fáj mint gondoltam volna
Többet láttam mint éreztem róla
Jobban hittem mint égtem tőle
Jobbnak gondoltam mint féltem tőle
Többet éreztem mint benne voltam
Láttam magam de nem én voltam
Sírtam is de elfordultam
Megéreztem és kivéreztem
Megéreztem és kivéreztem
Megéreztem és kivéreztem

Jobban éget mint hittem volna
Jobban fáj mint gondoltam volna
Többet láttam mint éreztem róla
Jobban hittem mint égtem tőle
Jobbnak gondoltam mint féltem tőle
Többet éreztem mint benne voltam
Láttam magam de nem én voltam
Sírtam is én de elfordultam

Megéreztem és kivéreztem
Jobban fáj mint gondoltam volna
Jobban fáj mint gondoltam volna

Linzerkoszorú, ischler, puncsgolyó
Linzerkoszorú, ischler, puncsgolyó
Linzerkoszorú, ischler...





Wahorn András - feLugossy László: Jobban fáj mint gondoltam volna
Wahorn András : ONE - CD
Wahorn Records - Los Angeles, 2000.

Műút