2021. augusztus 17., kedd

Visszakaptam

A Twitter láthatatlanná tette néhány válaszomat egy beszélgetésből, és szokatlan tevékenységre hivatkozva kizárt a fiókomból azzal, hogy csak a telefonszámom megadása után juthatok vissza. Miután napokig hiába vártam, hogy értesítenek mi a baj, írtam nekik egy levelet, amelyben közöltem, hogy nincs telefonom. Erre azt válaszolták, hogy megszegtem a közösségi szabályokat, adjam meg a telefonszámom, ha vissza akarom kapni a fiókom. Azt válaszoltam, hogy nem szegtem meg, és nincs telefonom. Ezután kaptam egy levelet, amelyben közölték, hogy fiókom fel lett oldva, és elnézést kértek. Arra hivatkoztak, hogy a figyelőrendszerük tévedésből Spam-fióknak nézte az én fiókomat is. Mindez alig két órába telt megállapítaniuk. Tavaly a NAV a telefonszámomat kérte. Fél év kellet amíg megértették, hogy nincs.