2017. szeptember 29., péntek

Van-e szexuális élet a halál után?


A melegszendvics és konyakos-pilótakeksz illatú végzet asszonya a férfi arcába hajolt és szirénízű végzetes hangján suttogva a fülébe súgta:

Végzeted lettem, a spontán végzeted. Otthagyom benned lelkem rúzsnyomát. Ne beszélj nekem arról, hogy mellé beszélek, mert a végzeted vagyok, a százszor végzeted.

Én nem húztam meg semmilyen határt.

Én nem nyomtam meg az égi lejátszás gombját, de a stopgombot sem.

Mert magától indult el ez a körforgás.

És magunktól zuhanunk bele a végzetes végtelenbe, hogy amikor lehet a keddről a szerdára gondoljunk, vagy más napokra.

Amikor tudjuk, hogy nem görbíthetjük el a teret.

És rémes másodlagosságunk oly nagy szürkeség, és felderíthetetlen, mint az eleve már meggörbült tér.

Meg a hozzá kapcsolható mindenféle iszony.

Amitől könnyes és nevetséges lesz majd ez a viszony.

Van-e szexuális élet a halál után? (felirat 5:42-nél)




feLugossy László: A végzet asszonya.
Részlet a Nyaralj ködben a Mirákulum szájton című (hozzávetőlegesen) zenés filmjéből.
Közreműködik: Láng Annamária.
Zene: Laca és a Poszthús.


A kérdésre a válasz itt olvasható!