2014. augusztus 21., csütörtök

Virágkarnevál



Az Egyetem előtt voltunk ketten a fiúval. Minket csak a repülők érdekeltek, meg a rendőrhelikopter. Nagyon meleg volt, sütött a nap. A helyi rádióból megtudtuk: az idei karnevál színe a narancssárga. Néha bementem az épületbe vízért. A női mosdót kereste sok lány, hát megmutattam merre. Sok táncos a menetből az Egyetemnél feladja, tovább nem bírják, haza mennek. Rálátunk az Egyetem sugárútra. Távcsővel mindent jól látunk. Délben meghozzák az Egyetem zászlaját a narancssárga ruhások. A narancs lett az Egyetem színe. Azok ott a Nouvelair (arabok), vagy a Freebird (törökök) gépével érkeztek? Kisfiam, azok magyarok csak cigányok. Ma megtudtuk a helyi rádióból, hogy a Székelyek parkja vagy mi (nem régóta van) területén tüzet gyújtottak a világ magyar cserkészei (egyenruha) kollektivitásáért. A Wass Albert szobra előtt. Ez uralja tíz éve a környéket. Arany János eltörpül mellette jelentéktelenségében. Egy fideszes képviselő tartotta a beszédet. De legalább ma már nyitva a főépületben a büfé. Ott a lányok még Wizz Air színű ruhában vannak.