2014. január 2., csütörtök

Toborzó



Magyar Csapat. Ez a neve annak az új militáris szervezetnek, mely a rezsicsökkentést fogja megvédeni. Levelet kaptam a miniszterelnöktől, "hogy legyen Ön is tagja ennek a csapatnak!" Úgy tudja szegény, hogy én is aláírtam a rezsicsökkentő ívet, kaptam is tőle köszönőlevelet. Ám én nekik soha semmit nem írtam alá, nem adtam nekik soha még csak ajánlószelvényt sem, az aktivista nyilván az ajtómról másolta le nevem, nem tudva, hogy két utónevem van. Azután aláhamisította az aláírásom. A rezsicsökkentő tanácskozásra is kaptam meghívót, most meg ez. A szervezet helyi csapatának alakuló ülése február 13-án 17 órától lesz (Debrecenben a Kossuth u. 1.). Nem kell elmenni, lehet telefonon is csatlakozni! "Úgy gondoljuk, hogy a magyarok nem másodrangú állampolgárok Európában." Én is így gondolom, ám itthon más a helyzet, vannak a kiválasztottak, meg a másodrangúak. "Most az a legfontosabb, hogy megszervezzük magunkat. Ezért a tanácskozáson a rezsicsökkentés eredményeinek védelmére létrehozzuk a Magyar Csapatot." A levél a Lendvay utcáról érkezett.


Idetartozik

Rezsiharcos ismerősöm, aki úton-útfélen hangoztatja a havi négyezer forintos rezsicsökkentését, így év elején régi számláit selejtezte. Várjál, mondom, nézzük csak meg azokat a régi számlákat! Szegény ember vagy, jól jön neked az a négyezer, tudom. Nézd, látod itt? Fűtéstámogatás, havi 18 617 forint a hazaáruló kormánytól. Ezt vették el tőled néhány éve barátaid, most adtak helyette négyezret. Magában hümmögött, amikor eljöttem tőle.



Magyar Csapat