2015. június 27., szombat

Diplomaosztó



Itt ülök a könyvtárban, írással töltöm időmet, köröttem afrikai fiatalok készülnek vizsgáikra. Odaát a főépületben diplomaosztók egymás után. Ez azt jelenti, hogy nyitva a büfé, a lányok finom kávéval várnak, a cukrot is belerakják. Ez még onnan van, amikor karonülő volt a fiam. Ezt az apás karonülést mi terjesztettük el a városban, sokan megállítottak akkoriban. Most egyedül vagyok. Hétfőn a repülőtéren voltunk, ahol majdnem kitörtem a lábam. Messze látni onnan nagyon, a távolban az a ház is látszik, ahol Anna lakott, azt néztem és közben félreléptem, hát így. A hangároknál. Azóta csak ide a könyvtárig tudtunk elsántikálni, de ma délután talán eljutunk a Plazaba is. Diplomaosztó. A múlt hét péntekén egy jogász úgy vette át diplomáját, hogy fogalma sem volt, merre van a wc. No, de ezt nem is kell tudnia a diplomához. Gyorsan ki is írták egy lapra, merre a wc, ahhoz, amelyik éppen megint nem működött... Kiemelt felsőoktatási intézmény.